Ana Arı Gen Şikayet ve Öneri

Paket arı ile veya ana arı ile ilgili bir sorun mu var lütfen panik yapmayın yardımcı olacağız. Sizden isteğimiz sabırlı olmanız ve yoğunluktan biraz geç dönüyoruz ama mutlaka döneceğimize emin olun.

Siz değerli müşterilerimiz ile daha aktif ve sağlıklı bir iletişim kurabilmek için Ana Arı Gen Şikayet ve Öneri sayfasını açmış bulunmaktayız. Ülkemizin bir çok noktasındaki arıcılarımıza hizmet veriyoruz. Bu hizmeti sağlarken yoğunluğa bağlı olarak iletişimde sorunlar olabilmektedir. Müşterimizin ana arısıyla ilgili olarak veya almış olduğu paket arısı ile ilgili olarak sorunu oluyor. Bunu bize tam anlamıyla aktaramadığı için bizimde bundan haberimiz olmayarak günler sonra veya aylar sonra şikayetler ulaştığında bu durumda bizim yapabileceğimiz çok bir şey olmuyor. Sonuç itibari ile arı canlı hayvan olduğu için günü gününü tutmayabilir. Bundan dolayı tahlilleri zamanında koymak ve doğru kişi ile yapmamız gerekir. Paket arı almış olsun veya ana arı almış olsun bununla ilgili bazı önerilerde bulunmak istiyoruz ve yaşadığımız tecrübeleri paylaşacağız.


Paket Arı (Satılık Arı) Alan Müşterilerimiz İçin:

Ülkemizin her noktasına arı sevkiyatı yapmaktayız. Böyle bir hizmeti ifa ederken doğal olarak bizi karalamak isteyen ve yaptığımız hizmeti de çevresinde arı satın alacak olan insanları kafasını karıştırmaktadır. Bu niyet olan insanlar bulunduğu ortamda yapabildiği gibi facebook gibi gruplarda da karalamak için paylaşımlar yapılmaktadır. İyi olanların paylaşılmadığı ve kötü bir şey olduğunda vakit kaybetmeden hemen paylaşıldığı ama firmamızla ilgili güzel bir paylaşım olduğunda silindiği müşterilerimizin bizlere ilettiği ve bizlerinde şahit olduğu konular olmaktadır. Bundan dolayı yapılan her işin mutlaka çevrenizde sizin istemeyen ve kıskananlar olduğu için insanlar tarafsızlığını kaybetmektedir. Ayrıca bu tür gruplara müşterilerimiz yazıyor ama bize hiç konuyu açmamış şikayetini dile getirmemiş farklı mecralarda sorunu çözmeye çalışıyor ki, bilip bilmeyen herkes yorum yapınca arıcımızında morali bozuluyor. Hem sorunu çözemiyor hemde kendini sıkıntıya soruyor, çünkü böyle sorundan bizim haberimiz yok, konuya bize aktarmamış. Bundan dolayı A’dan Z’ye yaşadığınız sorunu bize iletmeniz önemli.

Biz Ana Arı Gen firması olarak müşterimiz arıyı aldıktan kovanına aktarana kadar süreçte üzerimize düşen her sorumluluğu yerine getirmek zorundayız. Örnek olarak müşterimiz 8 çerçeveli arısında ortalama 5-6 çerçeve açık ve kapalı yavru olması gerektiği ve ana arısının da olması gerektiği şekilde verilmek zorundadır. Farzı misal, müşteri 20 adet arı aldı ama her arının yavru durumu aynı olmaz bazısında 7 çerçeve yavru çıkar bazısında ise 4-5 çerçeve yavru çıkar ortalama vurduğunuzda en az 5 ve 6 çerçeveli arı olmalıdır. Arıyı teslim aldıktan 1 gün sonra plastik kutudan normal kovanınıza aktarın şuruplamasını yapın hemen ana arı aramak için uğraşmayın. 4-5 gün sonra tekrar kontrol edin ana arısı var mı yok mu diye herhangi bir olumsuzluk varsa bize bildirin.

Paket Arı’da herhangi bir sorun yaşadığınızda resim ve kısa kısa videolar çekerek iletişim kısmındaki telefon numaramıza atınız. Aynı zamanda aşağıda bulunan iletişim formundan arı ile ilgili şikayetinizi ayrıntılı bir şekilde yazmanızı rica edeceğiz. Yaşadığınız sorun sadece arı olmayabilir, arıyı teslim eden şöförün size davranış tavrına kadar şikayetinizi iletin lütfen.


Ana Arı Alan Müşterilerimiz İçin:

Bizden almış olduğunuz ana arı hakkında bir şikayetiniz varsa lütfen aşağıdaki formdan detaylı bir şekilde iletmeniz gerekir. Ana arı sipariş sürecinden tutun, kargoda geçen süre, ana arının elinize ulaşması, kovana verme süreci ve kabul edilme sürecine kadar yaşadığını olumlu yada olumsuz durumunuzu bize detaylı bir şekilde yazarsanız. Mutlaka size dönüş yapılacaktır.

NOT: Yine bizim aklımıza gelmeyen problemler ilgili sizin yaşadığınız farklı bir şikayetiniz veya öneriniz varsa lütfen aşağıdaki iletişim formundan bizlere yazmaktan çekinmeyin. Yaşadığınız herhangi bir mağduriyette tekrar arı teslimatı veya yeniden ana arı gönderimi hiç olmadı para iadesi yapmaktayız. O yüzden dolayı içiniz rahat olsun. Ama bizden olmayacak şeyleri de istemeyin lütfen. Örnek olarak; arıları almış güzel sezonu bitmiş bal alamadım diye şikayetçi oluyor lütfen arıcılık başlı başına ayrı bir sanattır. Bu sanatı ne kadar iyi icra ederseniz o kadar başarılı olacaksınız. Tecrübeli kişilerden destek alın, okuyun, araştırın ve izleyin sürekli. Sizleri dinliyoruz.

Şikayet ve Önerileriniz için İletişim Formunu Doldurup Gönderin

    Adı ve Soyadınız

    Telefon Numarası (gerekli)

    E-Mail Adresi (yoksa boş geçin)

    Bulunduğunuz İl (gerekli)

    Konu Başlığı

    Mesajınız

    Bizi Nereden Buldunuz?